Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 15 januari 2016

Fortsatt sjukskriven

Då har jag varit till läkaren och blev sjukskriven heltid tom 21 februari och ev återgång i arbete på deltid från början av mars. Läkaren påpekade Eventuellt.

Annars har morgonen varit den bästa för den här veckan, det var nog bra att Hanna tordas tala om för läraren igår hur hon mådde och att vi nu blivit mer säkra på att det är någon typ av ångest. Nu finns stödet i skolan också så hon kan berätta om hur hon mår. Få se vad BUP säger om detta när de ringer upp.

Annars idag så ska vi till Hofors för julgransplundring idag och i morgon badhuset. Hoppas på en lugn och skön helg.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar