Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 12 januari 2016

Skoldags idag då

God morgon på er alla därute!

Idag var det dags för Hanna att kliva upp för att gå till skolan, klev upp samma tid igår och det var inget problem. Men idag, jisses! Hon var såååå trött, hatade skolan, grinade för hon inte orkade dra upp persienn vilket jag gjorde. Sedan fel byxor i garderoben så då grinade hon över att hon inte hade några byxor, sedan fick jag tjata i henne välling och medicin. Tjata på henne kläderna som låg på fel ställe. Jösses vilken kaos morgon, hoppas det inte är såhär imorgon igen.

Sådana här morgnar får mig att undra hur fan det ska gå att börja jobba igen, vi kliver nu upp 6.30 och när jag jobbar i Uppsala blir det att kliva upp 5.30. Hur ska jag få morgnarna att fungera bättre? Det är en stor fråga i mitt liv just nu, kanske kanske jag kan få samtalshjälp antingen på BUP eller HAB efter att utredningen som drar igång på måndag är klar.

Annars idag ska jag bara ta det lugnt och slappa. Ha en fin fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar