Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 18 januari 2016

Hektisk dag...

Idag har det varit hektiskt. Började dagen med mammografi, sedan vidare till BUP för fortsatt utredning av Hanna. Hon fick göra ett test på datorn som mest bekräftade det vi föräldrar redan sagt om henne. Äntligen lite bevis på att vi inte är tokiga.

Efter lunch var det dags för en eftermiddag på stan med Sofie, hela eftermiddagen gick åt. Vi var båda två trötta när vi kom hem. Åt lite middag och sedan badet en timme innan det var dags att skjutsa Sofie till ridningen. Satt där och kollade på lektionen och sedan hem, nu har jag suttit ett tag vid tvn och dags att krypa ner i sängen och läsa en sida eller två.

God natt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar