Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 11 januari 2016

Dagisstart

Vaknade i morse av klockan efter en natt med mycket orolig sömn, vaknat flera gånger. Vilket är första natten på länge, funderar på om det kan vara så att jag sover oroligt när jag vet att jag har ett larm ställt och måste kliva upp i tid. Hur ska jag i så fall lösa det? Jag menar kliva upp i tid kommer jag att behöva göra i många år till nu och det är viktigt att jag får sova ordentligt på nätterna annars går jag under.

Hanna var dock på riktigt bra humör i morse, trots att hon hade ont i bröstet igår kväll. Vi har nu kommit fram till att hon känner oro för att en kompis inte ska komma tillbaka till skolan och att det hon kände förmodligen var ångest. Hon har studiedag idag så hon börjar skolan först imorgon.

Lucas dock blev tvärarg och stampade i golvet när han förstod att Hanna var ledig men att de skulle till dagis. Fick iväg de till dagis i alla fall.

Tror ni inte att det började snöa på väg till dagis då så nu snöar det och återigen blir det skottning. Skoj? Eller inte direkt.

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar