Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 28 januari 2016

Reflektioner på medicin stopp 26/1 för Hanna

Tredje dagen utan Medikinet på morgonen för Hanna, börjar lessna på att tjata på morgonen nu. Hon är så seg igång och säger själv att hon haft svårare att koncentrera sig i skolan de här dagarna. Jag har lagt märke till 2 positiva saker och det är att utbrotten är färre och att hon är riktigt trött på kvällen.

Men det är ju inte bra om hon inte klarar koncentrera sig och göra det hon ska i skolan, ska prata med fröken i em vid hämtning så får vi se. Uppenbarligen räcker inte Strattera 25 mg på kvällen längre.

Ha en fin regnig torsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar