Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 14 januari 2016

När ska det bli bättre?

Somnade med huvudvärk och vaknar med huvudvärk. Huvudet bultar och hjärnan hänger inte med. Hanna på dåligt humör på morgonen men annars var det lugnare och de fick ta den tid de tog på sig bara vi inte kom alltför mycket senare än vanligt.

Efter en timme ringer läraren och berättar att Hanna upplever att hon är slemmig/har jobbigt att andas, vi kommer överens om att det förmodligen beror på annat som någon form av ångest och att Hanna ska försöka vara kvar i skolan och blir det värre får läraren ringa igen.

Var på test/intervju. Jisses hade inte förväntat mig att använda hjärnan i ett test idag, men det gick ok. Kusligt vad ett sådant test kan ringa in personligheten. Sedan intervjun, det gick väl ok. De skulle ha en första intervju omgång och sedan får några få komma på en andra mer ingående intervju.

Nu sitter jag hemma i soffan efter att ha ätit lunch, druckit Latte, tagit både Ipren och Alvedon samt druckit Pepsi Max. Ska lägga mig och vila huvudet så hoppas jag att värken är borta när jag ska hämta barnen.

Tur det finns några ljuspunkter som får mig på bra humör därute.

Ha en fin fin torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar