Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 23 januari 2016

Tröttlördag!

Idag är det lördag, vaknade som vanligt före klockan. Har hunnit duscha och 14 dagars handla med Sofie. Trött som sjutton nu, ska dock göra lite lunch och läsa en sida eller två innan jag ska tvätta med Sofie på em. Kvällsmat får jag där, hon ska bjuda på kycklingfajitas... MUMS!

Sedan blir det nog en lugn kväll, eller just ja jag ska försöka hinna med att byta gardiner ikväll så är det "bara" städning kvar i morgon.

Ha en fin fin lördag på er!

2 kommentarer:

  1. Jag är också trött idag.
    La mig rätt tidigt igår kväll,vaknade sent så varför är man trött idag?

    SvaraRadera