Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 8 januari 2016

Barnledig helg!

Jaha, då är det dags igen för en barnledig helg och som vanligt har jag huvudet fullt av saker som jag ska göra men hur många blir gjorda? Det återstår så klart att se, jag har redan avklarat biltvätt och handling i alla fall.

Behöver vila också på måndag är det slut på lovet och dagis börjar, Hanna är ledig måndag också och börjar tisdag. Så jag hade tänkt hinna flytta Hannas sänglampa, hämta ett skrivbord som jag tänkt köpa begagnat åt henne och städa. Men jag är mycket glad ifall jag lyckas vila upp mig.

Nästa vecka känns hektisk, något inplanerat varje dag. På fredagen läkarbesök så då får jag svar på hur länge hon sjukskriver mig den här gången. Torsdag stundar en intervju och kanske jag får besked på jobbet jag var på intervju före jul också.

Han en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar