Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 17 januari 2016

Hemma igen...

Då är vi hemma igen, eller jag i alla fall de tre små har jag lämnat hos deras pappa idag så just nu är det bara jag och Madeleine hemma. Imorgon åker hon till sin pappa och sedan är jag helt ensam till nästa söndag. Denna vecka består av vila och städning i första hand.

Igår var vi på badhuset i Hofors på em, först höll det på att sluta i katastrof då jag hade glöm Hannas bikini men lyckligtvis hade de badkläder att låna ut. Hanna lärde sig simma, så hon var ju mäkta stolt efter det. På kvällen gick vi på restaurang och åt, barnen tyckte det var spännande och åt riktigt bra alla tre samt att de skötte sig bra.

Ha en fin söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar