Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 31 december 2015

Nyårsafton

Detta året 2015 har det både gått upp och ner under, det har varit som att åka berg o dalbana. Innehållande det mesta, utredning som inte blev som jag tänkt mig både för mig och Lucas och en massa anant i både positiv och negativ mening Vilket innebär att jag inte får den hjälp jag behöver varken för egen del eller för Lucas del. Allt detta resulterade i en sjukskrivning pga utmattning, när denna tar slut återstår att se under nästa år.

Förhoppningsvis blir 2016 mycket bättre.

1 kommentar: