Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 19 februari 2010

v. 38+1

7 dagar kvar till igångsättning.

Insåg just att om en vecka är vi en till i familjen, rätt konstigt att tänka sig. Men ändå känns det som en hel evighet dit. Fast å andra sidan är det mycket vi ska hinna med innan dess.

Var till barnmorskan idag och blodtrycket var då 145/85 och 2+ i protein. Barnmorskan tyckte det kändes som om han då låg med huvudet neråt och jag håller nog med henne i den bedömningen också. Men hon säger som alla andra inkl mig själv att det är så gott om plats att han kan vända sig igen. Vi får väl se hur det blir i slutändan.

Just nu känns det som om han kan få komma precis när som helst, börjar bli less på att gå och må som jag gör och dessutom ha så ont att jag har svårt att göra saker. Eller för den delen röra mig alls ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar