Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 22 februari 2010

Hemma igen...

Idag var det enligt barnmorskan på förlossningen ingen protein i urinet, ctg-kurvan såg bra ut men blodtrycket låg på 155/100. Fick träffa en läkare som kände om jag var tillräckligt mogen att sättas igång, sedan fick vi vänta länge länge och fick då träffa överläkaren. Hon kände också hur det kändes och gjorde en hinnsvepning. Jag var inte tillräckligt mogen för igångsättning och fick en ny tid för bedömning på onsdag morgon.

OM jag inte blir sämre innan dess eller värkarna sätter igång tack vare hinnsvepningen. Men nu har jag i alla fall träffat en läkare som har empati och förståelse som sa att jag inte ska behöva gå och vänta tills det sätter igång av sig själv. Utan så fort det känns tillräckligt moget så sätter de igång mig direkt. Och blir jag sämre så sätts jag igång direkt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar