Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 1 februari 2010

Uppdatering på sjukskrivningen

Idag ringde FK till mig och frågade lite hur min ordinarie arbetstid sr ut och jag fick svara att jag jobbar heltid 8h/dag normalt. Och nu varit sjukskriven 4h/dag. Sedan talade hon om att hon skulle starta utbetalningarna, så det verkar inte vara något problem att få sjukskrivningen godkänd. Det var ju skönt måste jag säga. Sedan undrade hon om jag visste hur det blir efter den 4/2, för det är tom den dagen jag har läkarintyg nu. Så jag måste väl ringa min BM och höra vad hon tror, kanske jag ska ha en läkartid för att få en bedömning igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar