Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 28 februari 2010

Rapport hemifrån 5 dagar efteråt

Då är Lucas snart 5 dygn och vi har varit hemma i några dagar. Allt flyter på här hemma och man börjar landa. Han har inte direkt stora röstresurser, låter mest som en liten kattunge och när han skriker ordentligt är han riktigt hes.

Hanna är en stolt liten storasyster, kolla in när hon fick mata honom första gången.


Idag har däremot Hanna inte mått så himla bra. Hon har feber och är förkyld och natten till idag hade hon två anfall av falsk krupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar