Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 7 februari 2010

v. 36+3

24 dagar kvar.

Dags för summering av dagen. Vaknade dödstrött och hade ont i ryggen, mamma var så himla go och hämtade Hanna så vi fick ligga kvar ett tag till i sängen.

Illamåendet har varit helt ok under dagen och verkar bero på hur mycket vila jag får. Så fort jag är uppe ett tag kommer det tillbaka. Blodtrycket nu på kvällen är 153/93. Hmmmm!

Tungan och tanden är som de är och beror ju iofs inte på graviditeten. I morgon ska jag ringa tandläkaren, gå till BM 11 och köra Sofie till ridningen på kvällen. Hoppas jag lyckas klämma in en tandläkartid däremellan någon gång som dessutom ska passa in med Jonas skoltider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar