Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 10 februari 2010

v. 36+6

21 dagar kvar eller 3 veckor exakt.

För en gång skull är fokusen inte så mycket på mina graviditetskrämpor, jag har grymt ont i mina blåsor på tungan och även mellan varven i käken. Tar fortfarande Panodil med jämna mellanrum och har fortfarande problem att äta mat. Pannkaka och ärtsoppa har fungerat idag, ska testa med buljong i morgon om jag fortfarande har problem att tugga.

Vad gäller graviditeten fortskrider den som den ska, är fortfarande illamående till och från varje dag. Blodtrycket nu ikväll är 154/94. :-S Och igår kväll/natt blev jag svimfärdig och vi funderade på om vi skulle bli tvungna att ringa förlossningen, men det gick över.

Såhär ser magen ut ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar