Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 9 februari 2010

v. 36+5

22 dagar kvar.

Vaknade idag och tyckte att jag inte hade så ont i munnen. Men direkt när jag klev upp insåg jag mitt misstag då det började bulta i hela käken. Tog panodil, men klarade inte av att äta något. Testade banan som är mjuktuggat, men då blev jag illamående och höll på att spy istället. Efter att ha lämnat Hanna la jag mig på soffan och sov till typ 12. Vaknade och hade ont så klart, tog tabletter igen. Försökte äta mackor till lunch men det gjorde alldeles för ont.

Illamånde har jag varit hela dagen. Vi blev grymt sena till tillväxt-ul då det snöade som jag vet inte vad och det var trafikkaos ute på vissa ställen med långa köer som följd. I alla fall så har han vuxit som han ska och väger lite drygt 3000 g nu. Så om han fortsätter gå upp typ 200 gram/vecka blir han att väga typ 3600 gram när jag är beräknad. Jag hoppas på att inte behöva gå så länge iom att jag mår så pass illa varje dag.

Blodtrycket ikväll är 145/94.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar