Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 3 februari 2010

v. 35+6

28 dagar kvar.

Idag hade jag ont i övre delen av magen, illamående och småont i huvudet. Åkte till BM då jag hade tid hos henne 10:15, berättade hur jag mådde. Proteinet låg på 1+ och blodtrycket på 140/95 så hon skickade mig till förlossningen. Väl där tog de blodprover på mig och gjorde en ctg-kurva. Fick vänta länge och väl på en läkare. Proverna såg bara bra ut, men hon tyckte definitivt inte att jag skulle jobba mer så hon sjukskrev mig 100% fram till förlossningen nu. Dessutom ska vi på viktskattning igen och det blir på tisdag.

1 kommentar:

  1. Jag hade ju inte haft något emot att få veta vikten redan idag, med tanke på storleken på din mage - och att du inte gått upp typ nånting alls under graviditeten. Det blir nog en kille som vid 14 års ålder är 190 cm och får titta ner på sina föräldrar... ;-)

    SvaraRadera