Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 6 februari 2010

v. 36+2

25 dagar kvar.

Vi är i Hofors hos mina föräldrar under helgen, så idag har jag passat på att vila mig ordentligt. Låg hela förmiddagen, och sedan har det gått på halvfart resten av dagen. Hanna har fått ty sig till storasystrar, pappa, mormor och morfar.

Det jobbigaste jag gjort idag var att montera basen till babyskyddet i bilen och sedan hjälpte jag till att göra klyftpotatisen till middag. Himla gott var det med klyftpotatis, fläskfilé och bearnaisesås. Till efterrätt fick vi hallon/blåbär, jordgubbar och glass.

Trots all vila hade jag nu på kvällen 142/91 i blodtryck. Annars har jag väl mått relativt ok under dagen, blev illamående alldeles före vi skulle äta så jag la mig 10 minuter på sängen då. Däremot har det varit lugnt med sammandragningarna.

Vad värre är så har min tillfälligt lagade tand nu sprucket ännu mer så den är grymt vass på insidan och skaver mot undersidan av tungan. Så nu har jag rejält ont där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar