Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 12 februari 2010

v. 37+1

19 dagar kvar.

Käken har gjort lika ont idag, i alla fall på fm. Ringde tandläkaren och fick tid kl 15.

Var till BM i elva tiden, "bara" 1+ protein och 150/85 i blodtryck. Inget besök på förlossningen idag med andra ord. Sedan var vi och hämtade vagnen åt Lucas så nu står den här hemma och väntar på innehåll.



Hos tandläkaren spolade de rent i "hålet" där det satt en massa matrester och sedan smetade hon på någon smärtstillande och läkande salva. Direkt efter gjorde det sjukt ont fortfarande, tog tabletter som vanligt i fem tiden. Men nu när smärtan normalt brukar komma tillbaka med full styrka känns det inget nämnvärt än i alla fall. Peppar peppar....

Blodtrycket nu ikväll är 148/93.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar