Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 11 februari 2010

v. 37+0

20 dagar kvar.

Idag har värken i käket och tungan blivit i princip bra när jag tagit värktabletter, men varje gång de är på väg att gå ur kroppen får jag riktigt ont igen. Jag hoppas att det blir bra snart, annars kommer jag måsta ringa tandläkaren igen.

Illamåendet har hållit sig rätt bra idag, det finns värre dagar. Iom att jag äter panodil regelbundet hela dagarna känner jag ju itne av om jag får huvudvärk har jag kommit på. Blodtrycket nu ikväll ligger i alla fall på 151/99. Blir intressant att se hur det ser ut hos BM i morgon. Ett stående skämt här hemma är "Få se om vi får åka hem eller till förlossningen efter att ha varit hos BM".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar