Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 18 februari 2010

v. 38+0

13 dagar kvar, eller det är ju egentligen lögn. Det är ju liksom max 8 dagar kvar, har inte riktigt fattat att vi faktiskt vet när vi senast blir igångsatta.

Blodtrycket ligger helt sjukt högt, få se hur det ser ut hos barnmorskan i morgon. Idag har jag tagit blodtrycket vid två olika klockslag och då låg det på 155/97 respektive 150/99.

Foglossningen har varit riktight jobbig på kvällen med. Dessutom tror jag han har legat med huvudet uppåt på eftermiddagen idag. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar