Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 18 maj 2012

Vikt mm

Vikten går stadigt nedåt trots att jag inte tycker det känns som om jag gör några uppoffringar. :-D Inte långt kvar till jag väger under 80 kilo nu, räknat lite lätt på detta och jag har inställt på att jag ska gå ner 0,75 kilo i veckan. Klarar jag av det i snitt väger jag under 80 om 5 veckor (v 25) och under 70 om 18 veckor (v 38), till jul väger jag 60,6? vilket förmodligen är mindre än vad jag vill väga i slutändan. Men då har jag nått målvikt innan jul, vilket känns helt sjukt. Även om det vore skönt! Jag har sagt att jag till hösten kommer behöva köpa mig en motionscykel, men har kommit på att jag kanske måste det före hösten. Kanske redan nu runt månadskiftet när Jonas flyttar ut. Frågan är bara vad för motionscykel jag ska köpa, är ju lite teknikfreak så i huvudet vill jag ju ha en cykel med en hel del program. Arbetsskada? Ja kanske, på samma sätt som att man ska lösa många vardagsproblem med att skapa ett program på datorn. Ja ja, jag får väl titta runt lite och se vad som finns och försöka bestämma mig för vad jag ska köpa.

Det är många projekt på gång här hemma tex motionscykel inköp, hemsidesnickeri, utveckling av ett program för att enkelt skapa matlistor och ha sina recept samlade i. Av någon anledning växer dessa programmeringsprojekt när man väl börjar fundera och sätta sig ner för att börja lösa de. Undrar om det har att göra med vad jag har för yrke? ;-) Vad tror ni? Det tror i alla fall jag!

Ha en riktigt fin fredag alla därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar