Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 16 maj 2012

Sista dagen på jobbet...

inför min semester/föräldraledighet till den 27 augusti. Piggare än jag varit på länge, undrar om det beror på att jag vet att jag ska vara "ledig" i drygt 3 månader. Nu blir det planering av vad vi ska göra om dagarna jag och barnen istället för jobbplanering. ;-) Furuvikskort ska inhandlas så vi kan åka dit och titta på djuren ofta och även bada i poolen där. Annars består sommaren av resor till mamma och pappas sommarstuga som ligger på Trollharen på hälsingekusten. Tyvärr blev det så att vi blev tvungna att ställa in stughyrning i Säter pga ekonomi. Men jag hoppas barnen överlever ändå!

Trevlig lillördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar