Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 9 maj 2012

Novas ett årskontroll

Idag var det dags för Novas ett årskontroll, hon hade gått ner lite i vikt. Inte så himla bra, men vi ska följa upp vikten om någon månad. Hon har ju ätit grymt dåligt på sistone efter att hon börjat få sina tänder, hoppas detta blir bättre snart. Dessutom har hon ju blivit mycket rörligare och far runt som en virvelvind på golvet. men svullnaden i brösten var inget att oroa sig för enligt läkaren, det kunde vara så upp till 1,5 års åldern. Hon fick också två sprutor, en i varje lår. Hon gillade inte läkaren alls denna gången, undrar om det beror på undersökningen som läkaren gjorde då hon hade öroninflammation. Idag skrek hon nämligen oavbrutet. :-S

Annars var allt bra. Ha en fortsatt trevlig lill-lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar