Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 24 maj 2012

Nova 1 år

Idag var det 1 år sedan vårt lilla charmtroll blev född, rättare sagt på natten till idag. Vi firade dagen med farmor och farfar och jag valde att göra jordgubbsbakelser istället för tårta för att inte få en massa rester.

Här är några bilder från dagen.
Hanna "hjälper" Nova att öppna paket!


Jordgubbsbakelserna som jag gjorde istället för tårta och hembakta bullar.

Ett ljus för 1 åringen i hennes egna bakelse

Yes, detta ser gott ut. Snabba på nu!

Meh, det var ju inget på skeden!

Är den bara min?

Mums! Eller som 1 åringen uttryckte det "Gott"

Vilken fest, bakelse och bulle!

Storasyster vill också ha uppmärksamhet ;)

Storebror med som "dricker" med skeden ;)

På söndag är det dags igen då firar vi 1 åringen och 17 åringen tillsammans med mormor och morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar