Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 26 maj 2012

Furuvik idag

Idag var jag, småbarnen och tonåringarna till Furuvik på premiäröppningen och köpte oss ett varsitt säsongskort så fler besök väntar.

Vi började med att få gratisglass och sedan åt vi pannkakor på gräset. Tittade på djuren och klappade getter samt får. Sedan tittade vi lite på karusellerna, men åkte inget. Det får bli en annan gång. Till sist åt vi mellanmål i form av vattenmelon på en filt i gräset innan vi gick ut och åkte hem.

Novas första besök och det var så spännande att hon vägrade sova!

Lemuren solade sig lite!

Klappning av getter, Lucas helt hänförd!

Många getter och får var det där!

Till slut gav hon upp och kapitulerade för tröttheten!

Klappa kamel också !

Kamelen rymde när Hanna skulle klappa!

En känguru med bebis i pungen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar