Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 18 maj 2012

Klockan är otrevlig just nu,,,

Borde ha lagt mig för minst en timme sedan, måste ju kliva upp typ 4 i morgon för att hinna äta frukost och gå med Nikki innan vi (jag, Sofie och Madeleine) ska sätta oss i bilen och köra till Bollnäs för att ställa ut katten. Jobbigt? Ja verkligen! Hoppas jag är så pass nervös och på allerten att det inte blir några problem att köra i alla fall. Ska stannan på Statoil och köpa mig en coca cola så jag har något att ta till OM jag börjar bli lite trötter på slutet.

Håll tummarna för oss att det går bra i morgon och att hon får bra bedömning. Är så jävla nervös nu så jag vet inte hur jag ska kunna sova.

Trevlig fredagkväll och natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar