Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 5 maj 2012

Skilsmässa

Då har vi provat att lösa våra problem i drygt 6 månader, men inser att det inte fungerar. Det finns för mycket som har blivit för infekterat för att vi ska kunna hitta en lösning som båda tycker fungerar. TYVÄRR! Men det är så det ser ut och för att vi inte ska hata varandra i slutändan är det bättre att flytta isär och slutföra skilsmässan. Vi tror att både vi och barnen kommer må mycket bättre bara allt fallit på plats här hemma.

Detta innebär att barnen kommer bo kvar här hos mig och bo hos Jonas varannan helg. Men de kommer ha möjlighet att träffas i veckorna med eftersom Nova är så liten, det är ju viktigt att hon INTE glömmer sin pappa. Jonas kommer flytta den 31 maj, har han ingen lägenhet då kommer han bo hos sina föräldrar en kort tid till han fått lägenhet. Vilket han letar med ljus och lykta.

I början av nästa vecka när vi får våra personbevis kommer vi skicka in bekräftelse på att vi vill slutföra skilsmässan.

Ha en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar