Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 14 juli 2010

Vad är bäst?

Att Lucas börjat bli rörlig och bökar runt i sängen eller att han tidigare var rätt stilla? På dagarna är det helt klart kul och charmigt att han börjat på att röra sig mer och vänder sig samt försöker kräla, men på nätterna är det sååååå jobbigt när han ligger på rygg och ska vända sig till mage. Han bökar runt i sängen så jag inte får sova dessa perioder. *suck* Hoppas detta går över, tyvärr hjälper det inte att lägga honom på mage för då inser han att han inte vill ligga så heller. Så just nu vet jag inte hur jag ska lösa detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar