Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 28 juli 2010

Utflykt till Stall Stråtjära

Idag tog jag med mig min mamma och barnen till Stall Stråtjära på fm när Jonas skulle göra skoljobb. Där fick tjejerna rida 2 km, Hanna tyckte det var så kul att hon ville rida mer trots att hon var på väg att halka av en gång. De har lite andra djur också på gården som man kan titta på som kaniner, ankor, hönor, tuppar och får. Min mammabjöd oss på fika och de har faktiskt riktigt billigt fika där. Dit kommer vi åka fler gånger så tjejerna kan få rida en tur.



Hanna rider med mormor som stöd!
Hanna försöker mata kaninen utomhus
Hanna matar kanin i stallet
Hanna klappar hästen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar