Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 27 juli 2010

Rapport från paradiset

Idag har vi hunnit med en hel del, i morse var det inte så jätte bra väder men det tog sig till kvällningen. Jag och Jonas fick som omväxling åka och handla i Ljusne efter Lucas lunch. Sedan har det hunnits med badförsök, båttur (Lucas och Nikkis första någonsin), läggning av nät och sist men inte minst så fick Sofie och Madde åka ring efter båten. Jisses vad de skumpade runt på vågorna, Sofie var på väg ur flera gånger och båda två fick rejält ont i rumpan efteråt. I morgon bär det av till Stall Stråtjära för att Sofie, Madde och Hanna ska få rida lite och dessutom ska vi titta på de andra djuren de har där. Hoppas det blir uppehåll på fm då.


Hanna försöker sig på att doppa sig i 13 gradigt vatten!
Lucas känner på vattnet, men kommer på att det är för kallt för hans smak!
Här har Lucas precis blivit redo för sin första båttur någonsin!
Lucas sitter hos morfar och kör båten!
Hanna blir bländad av solen!
Hanna tittar efter stenar nere under vattnet, men ser inga (som tur var)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar