Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 18 juli 2010

Snacka om skiftningar

Igår badade jag, Jonas, Hanna och Lucas i havet och det var 19 grader varmt i vattnet. Idag fanns inte en chans att vi skulle bada, Jonas kastade sig iofs i efter att han sprungit. Men både Lucas och Hanna tyckte det var för kallt, så de badade lite i Hannas pool på gården istället och sedan fick de bada i "badbalja" och tvätta sig. Men det har i alla fall varit varmt och skönt uppe på land. Här kommer lite bilder, tyvärr inget havsbad idag dock!
Lucas och Tess studerar varandra på köksgolvet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar