Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 20 juli 2010

Härlig eftermiddag

Idag på eftermiddagen badade Jonas och Madde i 10 gradigt vatten i havet igen, men Hanna ratade det och badade i sin pool istället. Vilket även Lucas fick göra, det tyckte han var skönt. han ville aldrig kliva upp. Efter det fick han ligga på sin handduk helt naken och lufta rumpan och det gillade han också, men han försökte rymma genom att rulla från rygg till mage. Fast det var nog inte så skönt att ligga naken på det torra hårda gräset här. Strax före maten gick vi med Hanna och plockade lite blåbär.

Här är rymningsförsöket, undrar om det är den gula plastbacken som lockar!
Mysstund för pappa och son i solen!
Hanna i full fart med att bada!
Lucas tar sig en funderare på om handduken är god!
Hanna hade inte tid för mysstunder, här är lite bus med lillebror...
och här är mycket bus med pappa!
Lucas bekymrad, kanske för att det inte går så bra med krypförsöken
Jag och småbarnen, det var inte lätt att få Hanna att sitta still
för fotograferingen ska ni veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar