Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 26 juli 2010

Lucas 5 månader

I Lördags blev han 5 månader och idag har vi varit hem en snabbis för att gå på BVC, vägning, mätning och TVÅ sprutor. Han växer så det knakar, resultatet av vägningen ser di i tabellen till höger. Men han gillar inte att få sprutor, blir riktigt ledsen och protesterar en bra stund efteråt. Nu får vi hålla tummarna för att han inte blir dålig ikväll eller de närmaste 2 dygnen.

Här är några kort från igår då han satt utan stöd för första gången och ett fint på honom när han ligger på mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar