Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 25 juli 2010

Regn och liten kuling

Usch o fy vilket väder vi vaknade till idag. Blir en innedag kanske om det inte skiner upp senare, vilket det kan göra snabbt trots att det inte ser ut som om det tänker skina upp. Småbarnen tittar just nu på TV och tonåringarna ligger i tältet och pratar.

Så här såg det ut på golvet
Här är lite bilder från en något vackrare dag!
Här är stugan som mamma och pappa samt hundarna sover i.
Här är hönshuset som min familje brukar sova i, den här gången är det dock enbart jag, Jonas och småbarnen. Tonåringarna sover i tältet som skymtar till höger.
Bryggan och pappas båt skymtar
Stranden!
Stugan från stranden, som ni ser har vi nära till den.
Kolla vilken konstig regnbåge vi såg igår kväll över havet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar