Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 22 juli 2010

Promenad 5 km

Skulle egentligen ha promenerat 5 km igår, men då var vi ju hem och jag hade fullt upp hela dagen. Idag tog jag mig ut på det passet istället. Satte upp att jag skulle hålla mig i pulszon2 xxx-xxx, men det blev nog lite lågt satt. Verkligheten är snarare någonstans mitt emellan, så nu måste jag undersöka om man kan göra egna pulszoner. Här kommer lite tider och annat för de intresserade.

Distans: 5km
Tid: 55:39
Medelhastighet: 5,4 km/h
Max hastighet: 6,4 km/h
Medelpuls: 127 bpm
Maxpuls: 141 bpm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar