Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 31 juli 2010

Besök i Bönan

Mina svärföräldrar gifte sig i Böna kapell och varje år åker de till Bönan och fikar, jag och Jonas gifte oss också i Böna kapell och detta har vi pratat om med Hanna. Hon älskar att se filmen från vårt bröllop, så idag undrade svärföräldrarna om inte vi skulle följa med till Bönan och fika. Sagt och gjort vi åkte ut och hade turen att kapellet var öppet så att vi kunde kika in. Hanna följer med sin farmor in och sedan när vi går därifrån utbrister en ledsen Hanna "Men jag ville ju också gifta mig!". Vilka kommentarer det kommer ibland från de små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar