Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 2 maj 2014

Vaknade

idag med, tänk att någon ändå vill att jag ska existera. Kanske det är djävulen som vill straffa mig med att återigen slå upp ögonen på mig. Lusten att kliva upp idag var ungefär minus 1 miljon, men som småbarnsförälder har jag inget val. Bara kliva upp och ta tag i dagen.

Ska ta och ta tag i omplantering av plantor på fm sedan på em blir det en vända till bästa Kimberly med familj. Hoppas på att det ska ge henne och hennes barn lite energi samt att vi kanske får lite ny energi med.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar