Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 8 maj 2014

OJ!

Idag fick jag den pedagogiska kartläggningen från skolan och oj säger jag bara. Först blev jag arg för att det inte sagt hur det verkligen ligger till i skolan på utvecklingssamtalen, sedan ledsen för att detta hade kunnat gå för långt om jag inte varit orolig och tagit kontakt med BUP själv. Här kommer några utdrag:

"Hon är väldigt trött och arg på morgonen, då vill hon ingenting. Det blir bättre efter rasten kl 10. Hon blir arg, frustrerad när hon inte kan göra något enligt henne. Hon drömmer sig bort ofta och vet därmed inte allt hon ska göra. Hon blir fruktansvärt arg när hon inte får som hon vill. Hon är grov i munnen, hon ska mörda och stycka mig ofta. Alla är dumma och hon hatar alla runt om henne."

Jag blev chockad då hon verkar vara såhär mer eller mindre varje dag och ingen har tagit upp det. Hon ligger tydligen efter de andra i klassen, vilket inte heller tagits upp på samtalen. Som sagt jag är glad att jag tog kontakt med BUP och fick reda på detta. Tycker däremot att det känns jobbigt att tänka sig 9-12 år i skolan med probembarn igen.

Har fått hem lite olika formulär som ska fyllas i och som jag ska skicka in under helgen, sedan hoppas jag på att få snabb hjälp från BUP.

Ha en fortsatt bra torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar