Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 9 maj 2014

Intervjuer

I morse bar det av tidigt till skola och dagis, barnen var så uppspelta och tyckte vi dröjde alldeles för länge i morse de ville åka direkt när de vaknade. Sedan heeela vägen till Uppsala och det visade sig att jag tagit i med tid så jag hade en hel timme att slå ihjäl och det innan affärerna öppnat med.

Men klockan blev 10 till slut och jag kom till min intervju i tid, företaget verkar helt suveränt och jag klickade verkligen med chefen som hade intervjun. Han tyckte det kändes bra och trodde jag skulle passa in hos de, dessutom hade de rätt bra villkor så jag vill väldigt gärna jobba där. De kommer höra av sig nästa vecka. Efter 1 timme var det dags att åka hemåt igen.

Hann sitta en stund hemma innan det var dags för speedintervju på em här i Gävle. Den gick också bra, de tyckte också att jag hade gedigen erfarenhet och att de borde kunna få ut mig på uppdrag om gående. Jag tyckte däremot inte att det kändes lika bra men det kan ha varit för det blev lite jäktat. De skulle gå igenom alla CV och kalla till ytterligare en intervju om man går vidare, sedan skulle de leta uppdrag och man blir inte anställd innan de har ett första uppdrag.

Barnen har varit lite upp och ner idag, men jag fick ta ett snack med de som jag hoppas jag nådde fram med.

Nu blir det tv eller film med Sofie och Jonas så får ni alla ha det så bra i fredagskvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar