Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 4 maj 2014

Så var det dags igen...

Nu blir det mindre möjligheter till träning återigen så jag tror jag lägger ner löpningen och satsar på att promenera så ofta jag kan för det är inte lika illa att göra uppehåll på några dagar i promenerandet som det är att göra längre uppehåll i löpningen.

För efter en hel del diskuterande ha jag och Jonas beslutat oss för att bryta helt och inte ens vara särbos längre. Jag hoppas på att få mer energi tíll mig och barnen nu.

Ha en bra söndag därute i cybervärlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar