Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 6 maj 2014

Hektisk dag

Med lämning på skola och dagis, sedan arbetsterapeut med Madeleine och hennes handleder. Hon fick ett träningsprogram och handledsskydd så nu hoppas vi att detta ska hjälpa henne och att hon blir bra i handlederna. Sedan var det veckohandling på 5 olika affärer för att det saknades saker på affärerna. Efter det var det dags att gå till frisören med Madeleine och äntligen har vi hittat en som gör det man säger och inte pratar i onödan. Sedan var det bara stressa och hämta barnen som fått äta mellis på dagis/skola.

Hem och slappa en stund innan det var dags att börja med maten som idag blev stekt kycklingfilé/chicky bits, ris och currysås.

Efter mitt åtgärdsprogram så har här blivit väldigt mycket lugnare, fast ibland måste jag bita mig i tungan för att inte bli arg och skrika. Men detta ska nog gå bra ska ni se. Jag ska ringa BUP och rådgöra om utredning för Hanna.

Idag ringde ett företag från Falun och ville träffa mig på måndag kl 15, så jag fick fundera lite för att hitta en lösning. Den bästa lösningen är att hämta barnen tidigare och lämna av de i Hofors och sedan sova kvar där och åka till skola/dagis på tisdag morgon från Hofors.

Nu ska jag bara få Hanna i säng, sedan blir det soffhäng och kanske nästa del av The Bible med Sofie.

Ha en fin tisdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar