Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 13 maj 2014

Huvudvärk från helvete

Igår åkte jag via Hofors till Falun på anställningsintervju, lämnade barnen i Hofors för att slippa strul med sen hämtning på dagis/skola. På väg till Falun ringer företaget från Uppsala och vill att jag ska börja jobba hos de och jag säger att jag vill det, han tom ger mig mer i lön än det jag sa på intervjun. Eftersom jag i princip var framme i Falun när han ringde så genomförde jag intervjun ändå.

Det var det mest mysko intervju jag varit på. De var två programmerare och en från it-support på intervjun och de berättade lite vad de gör och sedan skulle jag berätta vad jag gjort och jag höll inte på att få säga något innan de avbröt och började prata om sitt. Trots detta var det tyst typ 70% av tiden, som sagt en jättemysko intervju. Gissa om jag var lättad av att veta att jag hade fått jobb ändå.

Efter intervjun åkte jag tillbaka till Hofors där jag och barnen sov kvar och i morse styrde vi kosan mot skola och dagis ända från Hofors. Det gick förvånansvärt bra att åka på det viset så att pendla till Uppsala blir nog inget problem.

Men jag har haft huvudvärk sedan igår och idag har den varit åt migränhållet, nu måste jag ta mig för och gå till läkaren med min huvudvärk så de får undersöka varför jag har den. Nu lägger Jonas barnen och sedan blir det någon form av tv.

Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar