Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 6 april 2014

Länge sedan sist

Så vad har hänt? Det händer inte så mycket här hemma faktiskt.

Intervjun för de 3 tjänsterna på Trafikverket i Borlänge gick bra, men det har jag å andra sidan sagt förr. Som jag uppfattade det så skulle de anställa typ 4-5 st per avdelning så i praktiken handlar det om 12-15 st systemutvecklare. Men det var å andra sidan typ 30 sökande per avdelning med, visserligen var det fler än jag som sökt alla tre. De skulle intervjua de sista förra veckan så jag hoppas höra något ifrån de under veckan som kommer.

Skuldsaneringsansökan har jag inte hört något om än, iofs har det inte gått 3 månader än. Den 20 april är det 3 månader sedan jag skickade in ansökan och då borde det börja hända något? Jag hatar denna ovisshet, varje dag/kväll/natt funderar jag över hur f-n jag ska lösa detta utan sanering och utan jobb. Men hittar aldrig någon lösning. Och mitt i detta vill jag flytta till större men inser att jag inte kommer kunna detta under åtminstone 5 år och lite till eftersom jag inte kommer ha kontantinsatsen till ett hus/radhus. Jag verkligen hatar mitt liv ibland! Så om någon vänlig själ därute har en lösning på mina problem är ni välkomna att höra av er.

Nova och Lucas har varit på kalas idag och jisses vad kul Nova tyckte det var att vara hemma hos hennes kompis på kalas. Hon hade kunnat vara kvar länge och leka, leka, leka men vi får väl åka dit någon dag för en lekstund. Lucas han hittade storebroderns rum med massor av bilar och en kompis från dagis han med att leka med, de två killarna hade inte ens tid att fika. Om Lucas inte fikar då är det kul att leka!

Annars så har Nova haft lätt feber idag så nu får vi se hur det ser ut i morgon bitti. Håll tummarna att hon är feberfri och kan gå till dagis då.

NU ska jag ta reda på tvätten och sedan krypa ner i sängen! Ha en bra vecka nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar