Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 27 april 2014

Första löppasset

av många genomförde jag idag. Det blev 3,24 km totalt och jag var ute drygt 31 minuter. På tisdag är det dags igen. I morgon är det promenad som står på schemat, efter det så har jag hållit min plan att gå minst 100 km i månaden. Detta har jag hållit i 4 månader så nu är det dags för nya planer och utmaningar vilket ligger i att komma till det läget att jag kan springa 5 km i sträck, samt att jag ska lägga in backträning (i Bomhusbacken) och promenader (ca 3 km) de dagar jag inte springer i veckan.

Kvällsmat var inte planerad i morse, men efter att Lucas varit med och bestämt blev det grillat idag igen. Marinerad fläskfilé, tjock grillkorv och hasselbackspotatis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar