Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 29 april 2014

Det går åt helvete...

med detta. Mailade KF igår och ställde några frågor och idag kom svaret. Det kommer dröja ca 1 månad till innan jag ens får en handläggare och sedan tar det ca 2-3 mån att göra utredningen och få ett beslut. Detta går ju inte alls för min del då jag börjar gå back redan i maj. Känner mig verkligen nerslagen till marken nu, helt sjukt att det ska behöva ta sådan tid att hjälpa människor i ekonomisk knipa.

Jag vet faktiskt inte alls hur jag ska gå vidare i dagsläget, känns som om det bara är att lägga sig ner och dö nu. Jag kan ju inte ta hand om mig och min familj när det inte finns pengar så varför ens försöka? JAG VILL VERKLIGEN INGET MER NU!!!!!!

Nu ska jag åka på affären och försöka få 1100 kr att räcka till en veckas mat för min stora familj, hoppas jag lyckas. Ni alla andra därute som inte har några större bekymmer få ha en riktigt bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar