Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 19 april 2014

Skuldsanering/kronofogde?

Jaha nu har snart 3 månader gått sedan ansökan om skuldsanering och jag har inte hört något om hur det blir. Men det känns som om eldsflammorna slickar mig i baken.

Får jag inte sanering kommer jag vara tvungen att låta bli att betala på de flesta av mina lån som då kommer gå till inkasso och sedan kronofogden. Vilket gör att skulden ökar sjukt mycket, exakt hur mycket vill jag inte ens tänka på.

Jag HOPPAS verkligen jag får sanering eller ett bra betalt jobb snarast annars vet jag inte hur jag ska överleva. Att hamna hos kronofogden med en skuld som ökat lavinartat pga räntor och avgifter som tas ut av inkassobolag samt kronofogden skulle bara göra att jag mår sämre än jag gör nu.

Så jaa... Är det någon därute som vill hjälpa mig så ge mig ett bra betatl jobb som systemutvecklare.

Nu ska jag försöka släppa alla tankar på ekonomin för ett tag så kanske jag överlever denna påskafton med!

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar