Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 27 april 2014

Äntligen!

Kan vi hälsa på bästa vännen Kimberly med familj, de fick komma hem i torsdags och nu ska vi åka dit på em idag. Hoppas bara att hon kommer ihåg det och inte planerat in annat.

Annars så har helgen varit lugn, vi grillade och åt ute igår i sommarvärmen. Köpte tjock grillkorv och grillade förutom köttet och Nova samt Lucas slukade en varsin korv. Igår var en bra matdag för alla tre barnen.

Idag planerar jag att ta mitt första löppass på min väg mot att springa 5 km i ett sträck, idag blir det ett pass på 30 min fördelat på 5 min uppvärmning sedan springa 60 sek o gå 90 sek upprepat 8 gånger och avslutat med 5 minuters cooldown. Borde komma runt 3 km så jag har letat reda på en runda som är 3 km så får vi hoppas den är lagom.

Ha en riktigt bra söndag på er alla därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar