Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 27 april 2014

Pissliv?

Tja de flesta anser nog jag får skylla mig själv så varför klaga? Men jag känner mig värdelös som för det första har barn som kallar mig dum/slår mig, för det andra skillt mig två gånger och för det tredje inte kan sköta min egen ekonomi. Så varför låter Gud mig fortsätta förpesta luften för alla andra?

Vad krävs för att lösa ekonomin? Skuldsanering är ett alternativ som inte verkar hinnas få beslut om innan det är kört, det bästa vore dock att få låna pengarna av en privatperson eller bank på typ 12-15 år beroende på räntan. Plus att då ändå kunna betala av snabbare när jag får jobb. Men just nu står mitt hopp till sanering eller en lottvinst.
Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar